Tietoja tilaamisesta
Tuotteemme edistävät terveellistä elämäntapaa!

Tietoja Vitalaksesta
Vitalas (Y-tunnus: 1608513-3) myy ravintolisiä Suomessa, Ruotsissa, Norjassa ja Tanskassa. Päätoimipiste sijaitsee Malmössä. Vitalas kuuluu Midsona -terveyskonserniin, joka on keskittynyt luonnolliseen itsehoitoon. Lisätietoja on osoitteessa www.midsona.com

Laatutuotteita
Voit luottaa siihen, että Vitalakselta tilaamasi tuotteet ovat laadukkaita. Tuotekehittelyssä teemme tiiviisti yhteistyötä konsernin tuoteasiantuntijoiden kanssa.

Kaikki tuotteemme ovat hyväksyttyjä myyntimaan markkinoilla. Suomessa myytävää tuotetta saa siis poikkeuksetta käyttää Suomessa. Kaikki pakkaustekstit ja valmistusaineluettelot on painettu niillä pohjoismaisilla kielillä, joiden markkinoilla kyseinen tuote on myynnissä.

Hinnat
Kaikki hinnat ilmoitetaan euroina ja niihin sisältyy arvonlisävero. Osoitteessa www.vitalas.fi ostohetkellä ilmoitettu hinta on tavallisesti voimassaoleva hinta. Pidätämme oikeuden korjata verkkosivustossamme tai muissa tietovälineissä julkaistuja virheellisiä hintoja tai tekstejä jälkikäteen. Pidätämme oikeuden myös esimerkiksi valuuttakurssien muutoksista aiheutuviin hintamuutoksiin.

Ikäraja
Vitalaksen tuotteiden tilaaminen edellyttää yli 18 vuoden ikää. Alle 18-vuotiailta vaaditaan huoltajan allekirjoitus. Lisätietoja saat asiakaspalvelusta. Järjestelmämme ei estä alaikäisten tekemiä tilauksia automaattisesti, mutta mahdollisissa ongelmatilanteissa noudatetaan avoimen kaupan käytäntöjä. Ota yhteyttä asiakaspalveluun, niin puramme kaupan ja suljemme alaikäisen asiakkaan tilin.

Tilausvahvistus 
Kun tilauksesi on rekisteröity verkkokaupassamme, saat vahvistuksen siihen sähköpostiosoitteeseen, jonka olet ilmoittanut tilauksen yhteydessä. Tarkista tilauksen tiedot ja ota yhteyttä asiakaspalveluun, jos sinulla on kysyttävää.

Tilauksen muuttaminen tai peruminen 
Asiakas ei voi itse muuttaa tai perua tilausta verkkokaupassa. Ota tarvittaessa yhteyttä asiakaspalveluun. Autamme mahdollisuuksien mukaan. Jos tilaus on jo tulostettu pakkaamista varten, sitä ei valitettavasti voi enää muuttaa.

Kestotilaus 
Tuotteiden säännöllinen käyttö on tärkeää jotta saat niistä parhaan hyödyn. Tästä syystä on kestotilaus rakennettu niin että käyttöön ei tule katkoksia. Tuotteet toimitetaan kätevästi suoraan kotiisi ennekuin edellinen paketti ehtii loppua. Voit milloin tahansa pitää taukoa toimituksista vaikkapa esim. lomasta johtuen. Ole yhteydessä asiakaspalveluumme.

Irtisanominen 
Kestotilauksen voit halutessasi irtisanoa ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme puhelimitse tai sähköpostilla. Yhteystiedot löydät tämän sivun alalaidasta. Huomioi kuitenkin viimeisimmässä laskussasi oleva seuraavan paketin viimeinen muutospäivä. Jos irtisanominen tapahtuu sen jälkeen ja olemme paketin ehtineet lähettää, astuu se voimaan seuraavasta paketista lähtien.

Maksaminen
Lähetämme laskun tuotepaketin mukana. Maksaessasi käytä laskun tilisiirtoa. Myöhästyneestä maksusta veloitamme huomautuskulun 5 EUR.

Yli 70€ suurempien summien osalta maksutapana on ainoastaan  korttimaksu,  maksu  laskulla ei ole mahdollista. 

Korttimaksu
Meillä voit maksaa koko tilauksen maksu- tai luottokortilla. Hyväksymme tällä hetkellä VISA- ja Mastercard-kortit. Emme veloita korttimaksusta lisämaksua. Korttimaksut käsittelee nopean ja turvallisen maksamisen takaava maksuliikennekumppanimme DIBS-DebiTech.

Toimi näin:

  • Valitse kassalla maksutavaksi luottokortti. Sinut yhdistetään DIBS-DebiTechin turvalliselle maksupalvelimelle.
  • Valitse luottokortin tyyppi, syötä kortin numero, voimassaoloaika, turvaluku (CVV) sekä kortinhaltijan nimi. Ole hyvä ja huomaa, että e-korttia käyttäessäsi sinun tulee antaa vähintään kahden kuukauden voimassaoloaika.
  • Järjestelmä tarkistaa kortin tiedot ja riittävän katteen.
  • Tilauksen hinta varataan ensin tililtäsi.
  • Kun tilaus lähetetään, varattu summa siirretään tililtäsi DIBS-DebiTechin kautta Vitalakselle. Korttitietoja käsittelevä DIBS-DebiTech täyttää PCI-DSS-vaatimukset.
  • Kunkin uuden kuukausipaketin (joka 4. tai 8. viikko) lähetyksen yhteydessä Vitalas AB lähettää DIBSille maksuerittelyn ja laskun summa veloitetaan kortilta. Tilaamasi tuotteen ajankohtainen hinta käy ilmi kampanjaehdoista. Jos maksu ei onnistu kortilla olevan riittämättömän katteen vuoksi, maksu peritään seuraavan laskutuksen yhteydessä. Kolmen epäonnistuneen maksun jälkeen tilaus perutaan.  

 

Turvallisuus
Vitalas AB suojaa henkilötietojasi henkilötietosuojalain mukaisesti. Asiakastietojen keräämisen yhteydessä käytämme SSL-protokollaa (Secure Socket Layer), joka varmistaa turvallisen tiedonsiirron internetissä (tai muissa tietoverkoissa). SSL-protokolla käsittelee tietoa eri tavoin ja salaa sitä. Salauksen käyttäminen edellyttää, että SSL-salausta ei ole kytketty pois päältä verkkoselaimen asetuksissa.

Luottokorttitiedot kerää ja käsittelee PCI-DSS-vaatimukset (Payment Card Industry Data Security Standard) täyttävä maksuliikennekumppanimme DIBS-DebiTech. PCI-DSS on maailmanlaajuisesti käytetty yleisnimitys pakolliselle, korttitietojen käsittelyyn liittyvälle tietoturvastandardille, jonka ovat kehittäneet maksukorttialan toimijat - MasterCard, Visa, Amex ja Diners. Standardi koskee kaikkia tahoja, jotka käsittelevät maksu- ja luottokorttien maksutapahtumia.

Postitus- ja toimituskulut 
Sivustossa vitalas.fi tehtyihin tilauksiin lisättävä yleinen postitus- ja toimitusmaksu on tällä hetkellä 3,90 EUR. Mahdollisista poikkeuksista tiedotetaan selkeästi tarjouskohtaisissa tilausehdoissa.

Toimitusaika
Verkkokauppatilauksen normaali toimitusaika on 7–12 päivää. Jos et saa tuotteita ajallaan, ota yhteyttä asiakaspalveluun. Mikäli viivästys on Vitalaksen aiheuttama, on asiakkaalla oikeus purkaa kauppa halutessaan. Jos tilaus on maksettu ennakkoon, rahat palautetaan mahdollisimman pian ja viimeistään 30 päivän kuluessa.

Toimitukset Suomen ulkopuolelle
Toistaiseksi osoitteesta www.vitalas.fi toimitetaan tilauksia vain Suomeen. Ruotsissa asuville asiakkaille osoite on www.vitalas.se, Norjassa asuville www.vitalas.no, ja Tanskassa asuville www.vitalas.dk .

Voit myös siirtyä osoitteeseen www.vitalas.com ja valita maan napsauttamalla kyseistä lippua. Sivustojen valikoimat voivat vaihdella maittain sen mukaan, mitkä tuotteet ovat hyväksyttyjä kunkin maan markkinoilla.

 

Palautusoikeus 
Sinulla on aina oikeus palauttaa tilaamasi tuotteet 14 päivän kuluessa tavaran vastaanottamisesta. Ilmoita tuotepalautus/kestotilauksen irtisanominen kuitenkin ensin asiakaspalveluun, helpoiten puhelimitse tai sähköpostilla. Palautusoikeus on voimassa vain, jos tuote on vahingoittumaton ja alkuperäisessä pakkauksessaan. Merkitse palautukseen asiakasnumerosi ja laskun numero lähettäjän tunnistamista varten. Palautuspostimaksun maksat itse.  Palautusten postimaksullisuus ja kestotilauksen irtisanomisvelvoite tulevat voimaan 13.6.2014 kun Suomen kuluttajasuojalain säännöt muuttuvat EU-direktiivin myötä.  Lataa palautuslomake

Valitukset
Jos tuote on vahingoittunut tai et muusta syystä ole tyytyväinen siihen, sinulla on oikeus tehdä valitus. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme viimeistään 14 päivän kuluttua toimituksen vastaanottamisesta, niin lähetämme tilalle uuden tuotteen. Asiakaspalvelun yhteystiedot löydät tämän sivun alaosasta tai kohdasta Ota yhteyttä.

Kiistat
Mahdollisissa kiistatilanteissa noudatamme kuluttajariitalautakunnan suosituksia.

Julkaisuvirheet
Pidätämme oikeuden korjata tuotteissamme, verkkosivustossamme tai muissa tietovälineissä esiintyviä virheellisiä hintoja tai tekstejä jälkikäteen. Pidätämme oikeuden myös varastomuutoksiin ja mahdollisiin teknisiin vikoihin verkkokaupassa, selaimessa tai palvelimessa.

Asiakastiedot ja henkilötietolaki
Vitalas on vastuussa asiakasrekisteriimme tallennetuista henkilötiedoista.Tietoja käytetään asiakassuhteen ylläpitoon ja markkinointiin. Meidän lisäksemme tietoja voivat käyttää mahdolliset yhteistyökumppanimme, joilta saatat saada mielenkiintoisia tarjouksia.Voit milloin tahansa kieltäytyä ottamasta vastaan näitä tarjouksia ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

Svensk Egenvård - yhdistyksen jäsen
Svensk Egenvård -yhdistykseen kuuluu 75 prosenttia kasvipohjaisten lääkkeiden, ravintolisien, luontaistuotteiden ja ihonhoitotuotteiden toimittajista Ruotsin markkinoilla. Lisätietoja on osoitteessa www.svenskegenvard.se.

Svensk Distanshandel - järjestön jäsen
Ruotsalainen Svensk Distanshandel (SDH) -järjestö on perustettu edistämään etä- ja verkkokaupan turvallisuutta. Lisätietoja on osoitteessa www.postorder.se.

Kysyttävää? Ota meihin yhteyttä!
Asiakaspalvelumme vastaa mielellään kysymyksiisi.

Puhelinnumero: (09) 4780 0378

Sähköpostiosoite: 
suomi@vitalas.com

Aukioloajat
Maanantai – Perjantai klo 10.00-17.00
Suljettu klo. 13.00 - 14.00

Postiosoite: Vitalas, PL 2320, 00002 Helsinki

Vitalas AB:n Y-tunnus:1608513-3